Back to black

Är tillbaka i Uppsala. Känns ganska OK faktiskt. Jag sov gott i min nya säng och känner mig utvilad trots att jag var hemma typ 00.40 igår... Jag har btw köpt en ny lampa som har gjort min morgon. Den är så fantastiskt ljus i mitt annars mörka rum och det känns på fullaste allvar som att jag har solen brevid mig. Jag tror det är solterapi det handlar om!

Nä, nu har jag annat att ta hand om! Men innan jag drar vill jag bara dela med mig av denna fina gåva vi fick idag. En namnskylt. Min namnskylt.





Funderar på att sätta den i pannan och gå runt på stan. :)

/Samar

Kommentarer
Postat av: Anonym

mabrok ja samar inshaa allah alshehada alkbira

2011-09-26 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0