För cool för att vara cool

Vet ni vad som är riktigt himla ocoolt? När man loggar in på blogg.se, trycker sig vidare till "nytt inlägg" och försöker krysta fram något intressnt att skriv om. Som alldeles alldeles nyss. Jag skriver en rubrik och börjar inlägget med "Hej kära läsare. Vet ni om att jag är sjukt galet stencool?" Asså va? Vem skriver så?! "Sjukt galet stencool"? Vem tror jag att jag är, Anna-Bärta som är en härlig 60+ med smak för mystik? Vad är det för fel på retardsunites en dag som denna? Extremt ocoolt - if I may say so myself.

/Samar (the Sundsvall version)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du snälla ge mig tips på detta.. jag har velat bli läkare sen jag var liten, mest pga lönen för jag vill ha bra ekonomi för att jag vet hur det är att inte ha det men det vore också kul har jag alltid tyckt, tills jag började ettan för några månader sen. Hela terminen har jag tyckt att naturamnena är tråkiga och fått e eller f och inte pluggat mycket, känns som att allt är svårt och jag känner mig ständigt korkad.. fick e i slutbetyg alltså är det nu omöjligt för mig att bli läkare o Sverige VIA betyg. Plus att jag e superblyg o inte har vänner i klassen.. känner mig misslyckad nu. Vad mycket du, ska jag byta till sam o ta en risk eller stanna o gå ut med dåliga betyg? Förlåt att jag frågar dig men jag blir snart galen av beslutangest och har ingen som ger mig råd.. du är intelligent kan inte du ge tips? :(

2012-01-04 @ 00:50:44
Postat av: Anonym

Tycker du*

2012-01-04 @ 00:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0