Nu lämnar vi det

Blir alltid sådär småspännt i Retardsunites-miljön när något blogg-tjaffs uppstår. Nu tycker jag att vi gör som så mycket annat i mitt liv, släpper det. Jag bryr mig inte så himlans mycket om vilken bild ni fått uppmålad av mig, jag är varken smartast eller coolast i världen utan jag är en vanlig liten besvikelse till råtta precis som alla andra.

Nu till mer eller mindre spännande grejjer: Jag håller på att få mina visdomständer och är ganska så säker på att jag är påväg att tugga upp min egen kind. Det gör inte ont, men jag kan känna spåret av tuggnigen och har lyckats få till ett litet "veck" i kinden (om ni förstår vad jag menar..). Finns det någon tandläkare där ute, please get back to me! Funderar på om jag ska "söka vård" eller låta det vara. Å ena sidan är det skitmesigt att gå till tandläkaren om det inte ens stör mig, å andra sidan vill jag ju inte att det ska bli värre så man får ett stort fet sår i munnen. Som sagt, get back to me..!

Ha det bäst, gå på fest. Eller inte, då kanske du råkar ut för faaarrlliiigghetter.

/Samar

Kommentarer
Postat av: narin

skit i sånna människor det är ditt liv ingen annanns :D

2012-01-23 @ 15:04:37
Postat av: Anonym

Strunt i de sålänge du knr att du ej gjort fel vilket du ej gjort så kvittar det

2012-01-23 @ 23:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0