Retardsunites, min kära vän, du är nu nedlagd.

Hej alla där ute som fortfarande klickar sig in till denna ödelagda blogg. Jag skulle vilja, en gång för alla, avsluta denna resa och ge retardsunies.blogg.se ett värdigt slut.
 
Tack till alla fina läsare som följt mig under den tiden jag bloggat. Här har jag kunnat dela med mig om roliga, dumma, sorgliga, löjliga och helt underbara stunder från mitt korta liv. Från att jag och lillebrorsan 2010 började blogga, under min tid i gymnasiet, när jag flytta hemifrån, började universitetet och fram tills nu. 
 
Under åren har jag fått härliga och peppande kommentarer av er där ute, vilket jag nu på efterhand vill tacka för! Ni äger och jag hoppas allt gott ni sprider kommer tillbaks till er.
 
 
 
Hejdå, kram Samar

Kommentarer
Postat av: Svarten

Jag räknar mig som en av de närmast sörjade :-(

2013-04-05 @ 04:21:43
URL: http://svarten.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Whyyyyy?

2013-04-16 @ 18:18:06
Postat av: Anonym

Neeeeeeeeeeej, Samar du har fan varit bäst på att blogga, så JÄVLA INSPIRERANDE MÄNNISKA!!! HOPPAS DU LYCKAS MED DIN DRÖM OM ATT BLI LÄKARE, INSHALLAH!

2013-05-01 @ 08:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0