Dagens

Jag ska starta en facebook grupp som heter "Alla som står som sena fån och hets-pumpar cykel på morgonen, 5 minuter efter att man borde ha åkt." Vart nog ett ganska så långt namn, får väll ta och fundera ut ngt kortare och bättre tills vidare. Här kommer hur som helst måndagens. Notera hur syrran lyckades fånga mig mitt i action.








Jag står som ett fån och försöker pumpa cykeln. Need I point out that she was extremly late?


Kanske inte den mest smickrande bilden någonsin... Jag skulle vilja påpeka att min rumpa inte är så stor i verkligheten. (Det är tröjans fel.)

/Samar

Kommentarer
Postat av: Britta

varför ser din rumpa så stor ut, äre pga tröjan elr?

2010-04-26 @ 19:24:54
Postat av: simone

Så otroligt vacker du är!

2010-04-27 @ 16:19:54
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0