Grattis på födelsedagen JAQ!

VAD ÄR DET FÖR EN DAG? VAD ÄR DET FÖR EN DAG? JA DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR JASMINS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA!

Stort grattis på födelsedag min nyplockade ökenblomma. Du är den finaste fisken i havet och den godaste svampen i svampkorgen. Du är den blötaste droppen i havet och den största bokstaven i alfabetet. Du är det bästa klockslaget på dagen och den mjukaste tråden i lapptäcket. Du är den vackraste snöflingan i snöstormen och den roligaste repliken i komedin. Du är det största ask-kornet i islands vulkanutbrott.

Jag kan fortsätta såhär hela dagen för dig min sockertopp! Hoppas du har en underbar 15års-dag min kära Sarajevo Jr!!





Grattis min lilla racerförare!

Tack för att du är du Marleen & tack för alla gånger du har städat mitt rum när jag stått i duschen eller när jag somnat.

/Samar 




Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in här om du vill veta vem som ligger bakom bloggen FALSK SANNING:



http://holykirch.blogg.se/2010/april/ar-det-han-som-ar-falsk-sanning.html#comment



2010-04-21 @ 15:39:34
Postat av: Helena

Låter som en rolig dag! :)

2010-04-21 @ 16:33:27
URL: http://helenavesterlund.blogg.se/
Postat av: Jaq

hahahahaa omg SAMAAR DU ÄGEEER!!! haha jag blir ju tårögd för sjutton!!! Tack SJÄLV för att du är väldens bästa vän!:D<3<3<3

2010-04-21 @ 17:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0