HP är över, men vart skjutton finns "normeringstabellen"

Idag har jag varit duktig och skrivit högskoleprovet, dock belönas detta inte på något annat sätt än att normeringstabellen är OÅTKOMLIG! Denna tabell jag söker efter berättar vad jag fick för resultat - men nu när jag inte kan komma åt den är jag som en vilsen fisk i det stora havet.

Jag: ÅHHH! Jag kommer inte in!
Syrra: Det kanske är för att så många söker på den just nu.
Jaq: Ja! Som när vi brukade vara inne på Darins hemsida. Ibland kunde man inte komma in för att det var så många var inne sammtidigt.

:( 

/Samar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick det bra då?

2010-04-12 @ 09:17:24
Postat av: Anonym

Hhaha "som när vi gick in på darisn hemsida"

Vad fick du på hP då? blire ngn läkarlinjen?

2010-04-20 @ 20:51:50
URL: http://fresh2death.bloggn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0