Jag skämmer alltid ut mig själv! ALLTID!!!

Det finns 2 typer av människor här i världen - de som skämmer ut sig i median och de som inte gör det.

Okej allesammans, jag har gjort det igen. SÅÅÅ TYPISKT MIG! Vet inte ens hur jag ska börja beskriva vilken clown jag är! Ni ser, idag var ingen vanlig dag. Idag skulle nämligen den nya moskén i Sundsvall invigas och eftersom att min kära mor sitter i styrelsen bad hon mig att vara konferencier under dagens ståhej. Snäll som jag är ställde jag givetvis upp på detta och guidade massa folk genom dagens program. Något som jag dock INTE skulle ha gjort var att delta i en intervju från Sundsvalls Tidning.

1. Det gick jättedåligt.
2. Jag svammla
3. Jag använde waaaay för stora ord (som jag oftast gör för att vinna tid) - som till min lycka backslammade i mitt ansikte!

Såg nyss filmsnutten där jag medverkar och jag ser ut som en analfabet tönt! Jag har bott här i hela mitt liv men jag kan fortfarande inte tala ren svenska! Så pinsam jag är...

Antar att ni vill se vad jag snackar om? Klicka på länken så kommer ni till klippet.
http://st.nu/start/sundsvall/1.1945017-nya-mosken-invigdes-i-dag   Press play.


Men fint var det, inte sant?

/Samar

Kommentarer
Postat av: samme

Haha jag hoppas verkligen du var sarkastisk med hela ditt inlägg, haha nej fan du skämde inte ut dig, utan tvärtom du va riktigt bra =)



Och om inte du talar ren svenska abooow då vill jag inte ens tänka på hur jag snackar haha

2010-04-09 @ 20:18:13
Postat av: Anonym

hahah ja hålller med samme, verkligen!

ja trodde verkligen att du skulle va så som du beskrev dig själv med du var helt tvärtom. du pratade jätte bra och din svenska är ren tycker ja!

det är nog bara du som tycker så, men tro mig ingen annan gör det.

keep up the good work, din blogg är super bra :)

2010-04-09 @ 22:57:16
Postat av: Mohammed

Haha det fick INTE bra

2010-04-10 @ 21:06:51
URL: http://cherinomohammd.blogg.se/
Postat av: 3li

Asså... Visst, det var fett med panik i dina svar. Du kanske inte formulerade dig rätt på det sättet, men du talar ren svenska :)



Keep up the good work med bloggen flera inlägg där du bjuder på dig själv! :D

2010-04-11 @ 02:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0