Känner mig så sjukt misslyckad

Jag har just spenderat 4 timmar på världens mest onödigaste sak. Minns ni den där uppsatsen som jag skrev om igår? Den som skulle skickas till en tävling? Hursomhelst så tyckte läraren att jag borde göra en "snygg" framsida till uppsatsen. Jag säger bara en sak: ÅHHHHHHHHHHHHHHHH! DÖDA MIG! Hur i hela friden ska jag göra en framsida till en uppsats där jag skriver om en produkt som inte ens finns? Jag måste ju ha en bild på föremålet i fråga!

Hur löste Samar detta problem? Hon tog fram saxen, häftmassan, färgpennorna, aluminiumfolie & en tändsticksask. En halvtimmes pyssel senare var produkten redo. Jag satt därefter i en timma och försökte få en halvtaskig bild på mitt pysselverk... Nästa timme spenderade jag på att försöka hitta något snyggt textsnitt och efter att jag kronglat med nedladdningen i ännu en halvtimme var jag redo att börja skapa ngt - på paint!

Hur tror Ni att det gick? När jag var på fjärde försöket fick jag nog & döpte bilden till "sista jä*la bilden"... Gissa hur många sånna det blev? 8 ST! 8 stycken! "sista jä'la bilden 2" "sista jä*la bilden 3" "sista jä*la bilden 4" ända till "sista jä*la bilden 8". ÅHHHHHHH!

Det värsta av allt är att resultatet blev skitfult och 100% amatör! Jag skämms ihjäl. Vet inte ens om jag vågar skicka in den! Jag känner mig sjukt misslyckad just nu. Åhh...



 /Samar


Kommentarer
Postat av: Cherin

Tack! Han är fem år... inte mohammed utan min son ;)

2010-04-28 @ 21:36:26
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
Postat av: Helge

Powerpoint och sedan print screen?

Word?



Du är så onödig Samar. Alla vet att paint suger och att det är omöjligt att kunna skapa någonting som inte ser ut som något en fjärdeklassare gjort. Extra fint blev det med den vita sprayen där du klippt bilderna! :)

2010-04-29 @ 20:22:01
Postat av: jazz

hahahahhah, jag har gått in här fem gg typ och jag kan inte sluta skratta åt den andra bilden, VAD SJUTTON GÖR DU FÖR NGT? hahahahah balanserar du en plåtbit på din arm?

2010-04-29 @ 21:07:39
Postat av: smr

Thank you Helena for that confident boost! Så illa var det väl inte?!?!

2010-04-29 @ 21:07:50
URL: http://retardsunites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0