MVG? Va?!?!

Idag fick vi tillbaka våra miun-uppsatser (uppsatserna som ska skickas till högskolan). Till min EXTREMT STORA FÖRVÅNING hade jag fått MVG. Lixom va? Jag får typ aldrig det på mina uppsatser. Skrivandet är en av mina svagheter och jag får i snitt 1 uppsats-MVG /termin. Känns lite udda - men vem bryr sig? Nu blev jag peppad för att fortsätta kämpa!

Jag vet att det kanske låter som att jag skryter och allt, men sanningen är att jag får en massa VG:n också, dock nämner jag aldrig när de kommer och knackar på dörren.

Btw, jag borde passa på och tacka Simone för att hon skrev ett inlägg om "skinput", det var bla om denna jag skrev i min uppsats & det var ren tur att jag läste din blogg då. :D



/Samar


Kommentarer
Postat av: rtotheatothemtothei

du kan ju inte tacka fienden...alliera dig inte med snoppkvinnan

2010-04-27 @ 19:06:38
Postat av: Daniel

Suuuuper, grattis! :))))

2010-04-28 @ 09:28:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0