Nu när Gina är känd - gör det mig till en c-kändis?

Jag har funderat på en sak. Hur kommer Ginas framgång att påverka mig? Gör hennes "kändisskap" mig till en kändis? Är jag en känd kamerakvinna nu? Vad säger du Rami, är nu det rätta tillfället för oss att vika ut till Aftonbladet?! Ska vi köra en Willie och vinna på ngn annans bekostnad?! Om svart är "Ja" kan du skriva till mig i morsekod. Vi vill ju inte att Gina ska fatta vad vi planerar.



Detta var ju tragiskt - Den enda bilden jag hade på Samar & Gina... uhh... menar Anagina tillsammans ser vi alla ut som "stryk" på. Lyckat? You tell me.

Kommentarer
Postat av: jazz

samar ta bort kommentaren ovanför för min mail syns

2010-04-29 @ 21:57:40
Postat av: GINA PINA!!

HAHAHAHHA vik ut dig samar, det är dags. Ta av dig den där jävla duken och spring fri och rulla naken i gräset. Det förtjänar det!!

2010-04-29 @ 22:36:13
URL: http://anagina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0