Sitter på tåget

Japp, just nu sitter jag på tåget hem. Vinglade mig nyss förbi några främlingar som jag var nära att ramla på. Vill bara säga att jag hatar X-tågen. Deras säten är helt oergonomiska! Fatta inte hur de har designat dem! Det gör ont att sitta på deras himla säten...

Slutklagat, vill ni ha några bilder från SUM? Sitter på min vän Ginas dator så jag få se vad jag kan hitta för smaskigt att bju på.

Men Samar?! Det där är väll inte du? ICKE! Detta var allt jag hitta på flickans dator så ni får väll nöja er med det.

/Samar


Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är det där Anagina?

2010-04-06 @ 14:57:18
Postat av: Kajsa

HATAR OCKSÅ X-TÅGEN!

2010-04-06 @ 17:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0