Torsdag

Är så sjukt trött just nu! Sov igår vid 1-tiden då jag försökte trycka in lite last minute history i min tröga hjärna, men gav snabbt upp då jag insåg att jag faktiskt behärskade ideologierna. (Jajjamensan, jag har lärt mig ett nytt ord!)

Min dumma klock-radio
bidrog även den genom att kl 6 på morgonen - för någon sjuk anledning - börja spela musik! ÅHH! Ville bara dö. VARFÖR SPELAR DU MUSIK 6 PÅ MORGONEN DIN DUMMA MASKIN? Satt i en minut och tryckte desperat på alla knappar för att stänga av den.. Till sist gav jag upp och drog ut sladdjäkeln.

Tänkte faktist däcka nu då jag är helt slut, men innan jag drar kan jag vara så go och ladda upp dagens.








Skitsnygg klocka som jag fick låna av pappa. (Varför är den inställd på "SUN", få ta och ställa om den.)


Hahah, ser ut som att jag gjort läppförstoring.

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0