Woho! "HÖGERE ÄN MVG"

Jag är så HIMLA hypad just nu! Hade nyss min idrottslektion och det gick suuuperbra! Vi (jag & en klasskompis) har suttit och korigraferat ett gympapass i en månad och jag har suttit varenda jäkla dag och tränat in mina låtar. Nu har vi äntligen fått vår belöning och läraren sa att han hade "satt betyget som var högere än MVG"! What the hell lixom! Mer än halva klassen har haft sina lektioner men de har alla fått The V to the G! Men icke vi! Vi var superba! Så här lycklig är jag just nu:




Så här vacker är Samar efter ett träningspass. All natural och stuff.

/Samar


Kommentarer
Postat av: Jaq

Meh! det var som sjutton! grattis påre min lilla mvg:eare, du förtjänar the greatest!:D

2010-04-21 @ 17:51:26
Postat av: Anonym

Grattis tjejen! Ett steg närmare doktorlinjen hehe;D

2010-04-21 @ 20:19:07
URL: http://fresh2death.bloggn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0