Yrar runt som en frusen kyckling

Idag känns det som att jag bara yrar runt och runt och runt. Har en massa saker jag kan göra, men orkar helt enkelt inte ta tag i det. Städa mitt rum, läsa ut min bok, sy upp mina byxor, rensa datorn och massa annat står på "2 do-listan" men allt jag gör är att gå runt och frysa.. Känns extra dumt nu 2 dagar innan skolan börjar då jag kommer att ha fullt upp så fort vi har börjat...

Aja, jag vinner inget på att sitta här och klaga. Vi hörs!

Byxorna, boken, stöket - ja allt ligger här för att Samar ska göra nått åt det.

Skoldatorn måste tömmas på massa onödigt så att den blir snabb och får plats med alla uppsatser.

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0