Hej, jag är en vampyr.

Visst är de vampyrer som sover mitt på dagen i flera timmar och sen vaknar lite när de vill? Typ att de somnar när de är trötta och måste ladda upp? Typ som jag? 

Hatar allt vad vintermörker står för. Jag är ALLTID trött. Sover hela tiden. På lektionerna halvsover jag och längtar hem så att jag kan sova - vilket jag gör lite när det passar mig. Sen vaknar jag för att tvätta ansiktet, byta om, borsta tänderna (sakerna man gör innan man lägger sig) och därefter går jag och sover "på riktigt". P U C K O. Big times.



Önska jag kunde bli sjuk.
Ligga hemma och spy i några dagar. Bli alldeles svag. Sova non-stop. Återfå min kraft. Gå tillbaks till mina normala vanor. Ställa om hela.. hmm... skiten. (Oh vad hon sa.) Then again, ni kanske känner till en bättre lösning?

/Samar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0