Mardrömscenario

Nu mina kära vänner ska ni få höra om mitt mardrömscenario (ett ord som jag btw var tvungen att googla för att stava).. Imorron har jag 2 st big as prov. Först skriver jag religionsprov från 12-13.20. Sen skriver jag fysikprov 15.30-17.00. Tufft läge? Nja, jag överlever ju, så det är väl inte superfarligt.

Vart kommer mardrömscenariot in i det hela då? Jo ni ser - medan jag försöker plugga till tjockisproven så sitter pappa på andra sidan huset och kolla på sitt jädrans "mosalsal" [dokusåpa]. Såklart ska det vara världens krigs-program (tänk Arn) där alla skriker och fäktas och har sig. Vet ni vad det bästa är? Volymen är på 58 av 60. Överdriver inte. Jag svär på allt, jag kan - bakom stängda dörrar - höra varenda litet ord. VARTENDA ORD! 

Try that for a "mardrömscenario".

/Samar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej samar jag vill att du ska hjälpa mig med en sak om du kan så svara på min eimal och den är [email protected]

2010-12-14 @ 19:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0