Samar, är du självmordsbenägen?

Hahahaha, jag har nog världens gulligaste mamma. Fick ett samtal idag när jag var på skolan - det var mamma som ville kolla hur jag mådde: "Samar, hade du depression igår? Är du sjuk? Är du stressad?" Jag gissar att hon läst mitt förra inlägg. Efter att jag berättat att jag bara var sjuk så fick jag ett: "Ja3ni mabeddkish tentehri.." [Så du är inte självmordsbenägen..] 

När jag kom hem såg jag att hon köpt världens största/varmaste filt åt mig.. "Så att du ska bli varm & slippa bli självmordsbenägen.." Gullunge! DÄ Ä MIN MAMMA DÄ!



/Samar

Kommentarer
Postat av: modi

men åh vi gjorde ju såna stora framsteg!

2010-12-01 @ 22:35:15
Postat av: Anonym

Haha jag är inte självmordsbenägen :P



Vilken gullig mamma! Dom e helt klart underskattade.

2010-12-02 @ 01:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0