Varför händer detta mer ofta än sällan?!

Såklart så ska jag spilla kaffe över (skol)datorn! Är det inte så jäkla typiskt!!



Yeeeyy! Det kom bara lite på datorn. Toppen, nu ska du bara sträcka dig lite, liiiiite, efter servetter. Sagt och gjort sträcker sig Samar, dock inte utan att glömma att koppen står kvar. Idioten lyckas dränka både sina byxor och sitt tangentbord. SÅ JÄVLA (ursäkta svordomen) KLANTIGT!



Vet ni vad det fulaste är? Jag bytte nyss till dessa byxor då jag råkade spilla mjölk över de andra... Jäkla pucko. 

/Samar

Kommentarer
Postat av: såg din kommentar i anaginas blogg

hahaha nice jag är inte den ända som brukar lägga koppen på labtopen XD dock så har jag bara spillt te på den :P

2010-12-20 @ 05:28:25
Postat av: asmmaa

Haha så typiskt! Jag har förresten en likadan dator:-)

2010-12-20 @ 12:10:27
URL: http://mylifeinlebanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0