Dålig bloggerska

Godag alla goa! Jag känner mig som en riktig dålig bloggerska, tycker så synd om er kära läsare. I bilen hade syrran och pappa denna konversation.

Syrran: Han  vill bli tandläkare.
Pappa: Han din klasskamrat?
Syrran: Jaa, men palla det liksom.
Pappa: Vadå?
Syrran: Att bli tandläkare.
Pappa: Vem ska bli tandläkare?
Syrran: Åhh, baba du hör inte det du inte vill höra.
Pappa: Vad pratar du om Nada? Jag är bara selektiv.
Syrran: ÅHHH! DET VAR JU DET JAG SA.
Papppa: Nej. Du sa att jag hör det jag vill höra.
Syrran: ASSÅ BABA! JAG SA ATT JU INTE LYSSNAR PÅ DET DU INTE VILL HÖRA! ALLTSÅ ATT DU VÄLJER BORT DET SOM INTE BERÖR DIG!
Pappa: Ja, det är ju det jag sa. Jag är selektiv.
Syrran: DET VAR JU DET JAG SA!
...konversationen fortsätter på samma sätt i 2 min...
Pappa: Jaha. Då sa vi väll samma sak.
Syrran: (Dampar smått på insidan)

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0