Dockor skrämmer livet ut mig

Är det bara jag som är skiträdd för dockor?!?! Jag tror alltid att de ska vakna till liv och komma och göra illa mig. Exv. när jag ser en ful docka och tänker "Vilken ful docka!". Jag ångrar mig direkt och börja rabbla "Nej, jag skojjar." "Du är inte ful." "Du är jättevacker." för att jag är rädd att dockan ska höra mina tankar och sedan hämnas. Kalla mig galning, men jag slår vad om att alla ni också är skiträdd för dockor!



Vilken ful docka. Nej! Jag skojjar bara! Dockan du är jättevacker. Gör inte illa mig!

/Samar



Update: Skypekonversation om detta inlägg:

Rami Dirawi: vilken ful docka
Samar Khwaiter: jag vet
Samar Khwaiter: fast ändå läskig
Rami Dirawi: hahha
Rami Dirawi: du e säkert rädd
Samar Khwaiter: jaa?
Samar Khwaiter: kollade på den i sek
Samar Khwaiter: sen var jag tvingen att bryta blicken
Rami Dirawi: hahaha

/Samar

Kommentarer
Postat av: asena

hahah :D

2010-02-23 @ 18:33:50
URL: http://[email protected]
Postat av: jazz

haha så jävla sant! förut hade mona hundra porslin dockor hängda i varje hörn i hennes rum och en satt och glodde på mig från fösnterbrädan!! Men jag pratar tyvärr inte med dem hahaha

2010-02-24 @ 20:07:40
Postat av: rmii

HAHA jasmin..snacka inte skit om mina vänner...

2010-02-24 @ 23:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0