Jasmin och Nada tjafsar

Satt nyss med systrarna Nada (18) och Jasmin (12) som småtjafsade. Var bara tvungen att berätta till er mina rara läsare så att ni förstår vad jag står ut med..

Jasmin: Idag var den en kille som gikc fram till mig och fråga "visst är du Nadas syrra?"
Nada: Vem?
Jasmin: Han hade typ ljusbrunt hår.
Nada: Va? Vem då? Var han vuxen?
Jasmin: Ja..
Nada: Hur såg han ut?
Jasmin: Neej, jag skojja bara! (Ler superstort.)

Nada blir lite sur och fortsätter.

Nada: Idag frågade en tjej mig om dig Jasmin.
Jasmin: Jasså?
Nada: Ja, men hon visste inte vad du hette. "Hon heter som en blomma, men ser ut som en bajs". 

Hahahahhahahhahaha!!! Så omoget men ack så roligt!

/Samar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0