Mina föräldrar = små barn

Idag är jag ledig och skulle vara ensam hemma. Desvärre är det "snöstorm" (enligt mamma) så både hon och pappa var hemma med mig.

Så tidigare idag när jag satt i köket och försökte skriva lita på min uppsats, kommer min pappa plötsligt och ställer sig i köker och shussshar mig. Jag fattar ingenting eftersom att jag satt tyst, men så märker jag att han står och gömmer sig. 

Jag: (Vad händer?)
Pappa: Shhhuusss. (Lägger fingret på läpparna.)
Mamma: (Som är i ett annat rum.) Beeshooo? Vart är du? Bashir?
Jag: ÅHHHH!
Pappa: Shuuusssh!
Jag: NI ÄR SÅ FJANTIGA!
Mamma: Bashir? Vart är du? (Går mot köket...)
Pappa: Springer iväg och gömmer sig.

Till slut hittar mamma pappa och de börjar skratta högt och fjanta sig. HAHAHA, mina föräldrar tror att de är typ 8. Är det detta de gör när de är hemma? Leker kurragömma?


Mamma Maha & pappa Bashir dansar på min morbrors bröllop.

/Samar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0