Mitt hatord!

Vet ni vilket ord jag hatar?! Som jag verkligen, verkligen hatar?! Gissa.... Nädå, ni skulle aldrig komma på det. Mitt absolut hatigaste (hatigaste? ett ord?) ord är "tös"! ÅHHHH! HATAR! HATAR, HATAR, HATAR! När jag tänker på ordet "tös" tänker jag på en gammal äcklig alkisgubbe som har kissat på sig och flörtar med en snus i käften. "Vilken snygg tös" säger snuskgubben och stirrar på en minst 40 år yngre tjej! ÅHHH! Jag hatar ordet så mycket!! Kan det inte bara bannas!


Åhh, till och med denna tecknade blid på tös-gubben äcklar sönder mitt liv! Så himla snuskigt!

/Samar

Kommentarer
Postat av: Joachimaida

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 11:23:19
URL: http://joachimaida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0