Nada = Galen

Nada är psyket själv. Jag sitter på min dator, i mitt rum, när Nada sätter sig i mitt rum och tar över datorn. Jag ber om den typ 5 gånger, men då säger hon att hennes internet inte fungerar. Plötsligt ringer min kompis och jag tvingar ut Nada. Hon får damp! Oh my godness som mammi skulle säga. Hon släcker lampan, dra ur laddaren, dra ur sladden till digitalklockan och slänger den på golvet, stänger av datorn och skriker + bankar på dörren - medan jag pratar på telefonen! Åhhhh! Nada, du skämmer ut mig. Sitter jag som ett sär och förklarar; "Asså, Nada sitter och surar för att jag slängde ut henne. He he."
Tack för den syrran.
/Samar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sägs om att äta en grillad bajskorv och respektera din äldre syster??

2010-02-10 @ 22:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0