Statestic is waak

God day all nice persones that reed this awsom blogg. I am usully wery nice, but todey I are angry like hell. You se the staticistic does not work, and I are pissed!

Närå, nu kommer brorsan läsa detta och tror att han helt ärligt äger mig på engelska. Men serri, statestiken är helt waak. Den har fastnat på den 31 jan då vi bara hade 1 läsare (vi själva). Jag vill gärna tro att det är minst 3 läsare, men statestiken har varit låst sen flera dagar tillbaka.

Eftersom jag är så tråkig får ni nöja er med denna särbild;


Åhhh vad jag hatar Betty Boop! Hon är så ful! Hon ser helt sjuk ut med sitt missformade ansikte som sitter på hennes kropp utan någon hals! Hennes kinder ser ut som 2 skinkor som har en liten vårta till läpp! Låt mi inte ens börja på hennes hår! ÅHHH! HATAR!

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0