T.o.m. läraren tycker jag är en tönt

Så för några veckor sedan skulle jag lämna in en uppsats kring en bok jag läst. Jag var sen med att lämna in den & på sista inlämningsdagen hade jag denna ärliga konversation med läraren:

Lärare: Samar, hur går det med uppsatsen?
Jag: Jo, jag har läst ut boken och jag vet exakt vad jag ska skriva, men jag har inte börjat riktigt än...
Lärare: Okej, men det är ingen fara. Lämna in den när du är klar bara.
Jag: Men alltså, jag ska bara få ner den på papper. Du kan få den om senast 2 dar.
Läraren: (kollar mycket förvånat)
Jag: (väntar)
Läraren: (i normalt & seriös röst) Har du inget liv du?!?

Jag fortsätter att prata och fatta inte vad han sagt förens nån sekund efter. "Har du inget liv du" citerar jag lite skämtsamt och han börjar skämmas, skratta och förklara sig. Hmm, kul att t.o.m. läraren tycker jag är en pluggis.



/Samar

Kommentarer
Postat av: Modi

Är det bara jag som diggar samars nya hårstil?

2010-02-15 @ 21:17:38
Postat av: Wandi

Hahaha, du kanske bara e begåvad som gör saker fort?

2010-02-16 @ 21:34:50
URL: http://accordingtome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0