Träningsvärk

Så igår gick jag på gym själv och stod och pumpade som offter jag är. Jag gick till dom där arm-maskinerna för att Nada alltid mobbar mig för att jag har så svaga armar. Hursomhelst har jag haft världens träningsvärk idag (eftersom jag finner streching fett tråkigt). Nu går jag runt som ett spöke i huset och orka inte ens lyfta mina armar. Himla fis * 20.

Blää- Varför ens blogga om jag bara kommer att skriva skittråkiga inlägg? I donno. Ibland önskar jag bara att "him, whos name should not be spoken" (aka. Voldemort) skulle komma och förgör mig. Hahaha. Seriöst, hade han kommit med sitt fula ansikte hade jag kissa på mig av garv!



eller ännu värre;



HahahaHAHAHA. Så groteskt ful! Is it a man? Is it a woman? Nope, it's just silly old Voldemort.

/Samar



Kolla hur hans klänning svävar.

Kommentarer
Postat av: rmi

hah tänk o ha den en varm sommarkväll...guu vad det skulle brisa...

2010-02-07 @ 02:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0