Vem ringde?

Min mamma ger mig damp! Jag är på toa när telefonen ringer. Mamma ropar; Samar telefon! Så säger jag att jag är på toa. Efter att hon har lagt på frågar jag vem som ringt.

Jag: Vem var det?
Mamma: Inte vet jag.
Jag: Men vem ringde då?
Mamma: Nån tjej.
Jag: Vad ville hon?
Mamma: Jag vet inte.
Jag: Vad heter hon.
Mamma: Inte Sara, hon den andra.
Syrran: Helena?
Mamma: Nej.
Syrran: Katarina?
Mamma: Nej
Pappa: Katrin tror jag. Caaatrin.
Jag: Katarina?!
Mamma: Nej.
Syrran: Diana? Reham? Elin?
Mamma: Nej.
Jag: Men mamma vad heter hon då?!?
Mamma: Inte vet jag!! Jg lyssnade inte!
Jag: MEN VAD SA HON DÅ?
Mamma: Hon ringer om en halvtimme.

Sen mumlar mamma något om att det var Tamara som ringde. Tamara vem? JAG kÄNNER INTE ENS NÅN TAMARA! Typiskt mammi!

/Samar


uppdate: Det var inte Tamara som ringde, det var Isabella!

Kommentarer
Postat av: jazz

hahahahhah tamara!

2010-02-11 @ 18:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0