HISS / DISS

Idag tänker jag vara så vågad och göra en hiss/diss-lista! Håll i er nu!!!

HISS:

Vädret! Stor hiss till vädret som har varit toppen i mer flera veckor! Älskar när solen skiner och man bara latar sönder. Speciellt när man blir alldeles svettig trots att man inte rört sig en cm, man får känslan av att man tränat och varit duktig - men man har inte gjort ett fnutt.



DISS:

Orddelen på högskoleprovet! Ett stort BU får du! Orddelen är alltså ett avsnitt på HP som består av 40st ord som man ska matcha till den rätta betydelsen (man väljer mellan 5 alternativ). Jag kan väl säga som så; mitt high score ligger på 12/40! 12 av 40!! Vad skjutton lixom! Hur är det tänkt att lilla Samar ska få ett bra resultat om hennes high score ligger på 12?! Det är inte som att jag är dålig på svenska eller nått - men orden som kommer är helt omöjliga!



/Samar


Kommentarer
Postat av: Smellan

Håller med! Jag gjorde den online, dessutom är det ord som man knappt använder idag typ, så hur fan ska man kunna VETA SÅNT? :O



2010-07-15 @ 20:50:55
Postat av: L

håller med! plus att de där 5 alternativen, alla betyder typ samma sak!!! hur ska man då välja ut den rätta,? det kan vara det ordet men det kan också vara det här ordet... :/

2010-07-18 @ 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0