It's non of my bizniz

Som min kära mor alltid säger "Not your bizniz". Mmm, precis så ska jag inleda detta inlägg. Ni ser, ibland när jag är inne på andras bloggar, eller andras facebook's eller whatever och ser vad andra gör brukar jag oftast behöva stoppa mig själv med ett "It's not your bizniz Samar". Har jag rätt eller har jag rätt?? Ni vet, när man ser ngn göra ngt och tänker "Vad håller h*n på med", men inser snabbt att man inte har något med saken att göra och faktum är att det är personens liv som man snackar om - och inte ens eget.

Jag är en person som blir himlans irriterad när andra lägger sig i mitt liv - och jag tror att nästan 98% av befolkningen känner samma sak. Därför ska jag från och med nu bara fokusera på mig själv och tänka "Bry dig inte Samar, not your bizniz." Hoppas ngn därute vill hänka på mitt tänkande eller åtminstånde överse det!

Hare!



/Samar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0