Sommar är det allt

Kom hem från jobbet kring 3-4 tiden och har hunnit både sola, grillat och käkat glass med jordgubbar sen dess. Ska försöka spela in ett klipp till en av läsarna och sendan ska jag ut och övningsköra lite. :) Tycker det är så himla kul att köra! Är fortfarande lite rädd för trafik, men jag har klarat mig hyfsat hittils! :P

Gud vad töntigt jag skriver... Känner att "tönt-karaktären" tagit över lite, nästan som när jag ska maila en lärare eller ngt. Hahhahah, påminn mig att klistra in ett av mina mail till en av lärarna så ska ni allt få ngt roligt att läsa.

Btw, till alla coolingar där ute som går i grundskolan - lyssna på lektionerna & jobba hårt! Sen jag börja jobba på sommarskolan för 2 veckor sen har jag tänkt mycket på detta. Alla elever är där för att de inte riktigt kämpat under läsåret. Ni vill inte fastna på sommarskola som dem!!! KÄMPA MINA KÄRA! KÄMPA!!


Hahah, jag googla sommarskola och hitta detta! Så här ser i alla fall inte mina elever ut, that's for sure!

/Samar

Kommentarer
Postat av: Arg älg

Åkt till k-lund och håll en föreläsning om det, serri. Med 52% godkända nior är barnen påväg utför kan jag ju säga..

2010-07-04 @ 13:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0