Det var inte mycket nytt här inte

Eller? Nää, bloggen har ju inte fått några tillskott under de senaste dagarna, dock har jag kört stenhårt med dittan och dattan! Idag var jag ute och övningskörde för första gångnen!!! Woho! Snacka om att det var skiiiitkul! Inte undra på att alla blir så glada när de tagit körkortet. :)  

Förutom det har jag gått och blivit en riktig arab. Japp. Till alla er som tror att jag har lärt mig att laga värsta maten eller städa värsta slottet så måste jag tyvärr göra er en smula besvikna. Jag har nämligen blivit helt knallröd/brun :D. Jajjamensan! All den där cyklingen i solen har verkligen bidragit till ett fläckigare jag!

Hoppas ni finner detta spridda inlägget givande - för det är allt ni får!


I'm your biggest fan I'll follow you until you love me, Ana, Anagina.

/Samar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0