En tyst minut

Hahahahhaha! Idag hände världens konstigaste sak! Värsta bomben! Jag hade muntlig redovisning i engelska. Vanligtvis rockar jag alla muntliga saker då det är en av mina få styrkor, men idag hände ngt speciellt.

Jag stog och babbla på som vanligt tills jag skulle säga "I would recommend this..." Kunde desvärre inte komma på ordet "recommend" utan stog helt knäppt tyst i 10 sek och bara stirra på powerpointen - som att den skulle prata med mig eller nått. Händelsen i sig är inte så pinsam, men faktumet att alla började stirra förväntansfullt som att jag hade värsta trixet up my sleeve, det är det som blev så himla pinit. Folk kollade på mig som att de väntade på the punch line eller ngt. Fett mobbat när jag var tvungen att förklare att jag "tappat orden." 



/Samar

Kommentarer
Postat av: modi

ingen diggar dej fjortis

2010-05-24 @ 21:08:47
Postat av: Mohammed

Haha händer mig alltid. Jag suger verkligen på muntliga saker.

2010-05-24 @ 21:42:22
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0