Tiden går fort - jag mår bra

Asså, är det bara jag som tycket att tiden går så otroligt snabbt just nu? Livet glider förbi och man hinner inte ens komma igång innan det är över. Vet inte hur jag ska formulera mig, det låter nästan som att jag är 80+are, men på riktigt, presterar jag någonting överhuvudtaget?

Jag kan säga såhär: Jag har avklarat 2/3 av 3:an och jag kan inte ens minnas om vi haft ett enda prov, en redovisning eller inlämningsuppgift. Jag har 1000 uppgifter, lämnar in dem lite när jag vill - stressas aldrig, får olika resultat på dem och orkar helt ärligt inte "bry mig". Det blir som det blir och jag är bara allmänt "lycklig".. (Pinsamt det blev..)

Skitkonstigt. Tiden bara går. Vad händer? Don't ask me, I don't know sh*t.


Time flies - Cheesy but true.

/Samar

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2010-11-16 @ 19:40:26
URL: http://minaal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Mysig blogg du har. Kolla gärna in ,in nya mode blogg "Madelenes Fashion" på madelenewestlund.blogg.se



Ha en bra kväll!

2010-11-17 @ 17:16:04
Postat av: Mohammed

Ålderskris?

2010-11-19 @ 14:17:24
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0