Be för mig.

MatteE-prov på måndag.

KemiB-prov på torsdag

Högskoleprov på lördag.

Jag är helt apatisk. Vet inte vart jag ska börja. Har så mycket att göra att jag inte kan ta mig tiden att sätta igång. Det är viktigt att jag får bra på matteprovet. Livsnödvändigt att jag får MVG i kemin. HP? Inte vet jag? Kommer jag överhuvudtaget ta mig igenom HP?!

Vad sjutton ska jag göra? Har 4-5 andra småsaker som jag måste göra, förutom dessa 3 stenblock som tynger ner mig.

Jag säger bara "Inshalla att jag klarar mig". Säg inshalla att jag klarar mig...

/Samar

Kommentarer
Postat av: jaq

''Give thanks to allah, for the moon and the love.'' - Josef Islam. Lyssna på Josef Islam syster så kommer du må mycket bättre.

2010-10-18 @ 20:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0