Min egna teori!

Efter att ha stuckit mig själv i ögat med mascara/eye-liner vid flertal tillfällen har jag konstruerat en ny teori, känd som "Samars-färgteori". Jag ska försöka göra det så kortfattat som möjligt:

Vid stickning i ögat irriteras ögat och man blir tårögd och röd. Vid detta tillfälle har din ögonfärg ändrats till en något grönare nyans.

Jag lovar, det stämmer till 100%. Varje gång jag blir röd har jag helt plötsligt gröna ögon. Skitsnyggt! Fundera på att gå runt så här på heltid. Jag kan bara ta en pipet med syra och droppa i ögonen när de skiftar mot vitt. FÄRGADE LINSER ARE SO LAST YEAR!!


Här har en forskare på Karolinska testat teorin och bevisat den korrekt. De är ju i princip gröna! Resultatet är häpnadsväckande!!

/Samar

Kommentarer
Postat av: tommy

Det låter jobbigt att sticka sig själv i ögonen för att få en annan färg på dem..men vad vet jag det kanske är värt det? ;)

2010-10-09 @ 12:33:51
URL: http://jobbar.inte.nu
Postat av: ana ginikus pubis

hahahah du e habla. kmr sakna dig med ana samar.

2010-10-14 @ 00:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0