Inga clownerier här inte

Gu vad spännande det känns att valet är imorgon!! Jag känner på mig vad resultatet kommer att bli, men det skulle vara riktigt skojj med en twist istället.

Hoppas alla ni röstberättigade där ute pallar upp era feta (?) arslen och beger er mot vallokalerna idag/imorron! RÖSTA RÖSTA RÖÖÖÖSSSTTTAAA!!

Till alla er "jag-vet-inte" därute har Samar annordnat ett litet bildspel om hur enkelt det hela egentligen är.. Tar max 10 min!

 






Och nej, du måste inte vara gul för att rösta. Alla regnbågens färger är välkommna.

/Samar

Kommentarer
Postat av: rami

vad spännande...är det du som har tecknat bilderna? gud så fint (nickar och ler)

2010-09-19 @ 17:09:24
URL: http://dumtavmig.blogspot.com
Postat av: smr

Nämen förlåt! Insåg inte att du ville ha ett svar gubben! Dessvärre är det icke jag som tecknat bilderna - men om det var det så hade jag gjort dem lite med halal. (Säg höckle på huvve, alt en niqab*) (*uttalas nikab.)

2010-09-25 @ 18:58:30
URL: http://retardsunites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0