Hahahaha! She made me do it.

Bläddrade lite bland bilderna på datorn och hittade denna pärla. Men, vad gör Samar?!?! Jag antar att ni vill veta vad som fick mig att hamna i denna situation.

Det började med att jag låg i min säng och pluggade. Storsyrran kommer in och börja prassla med mitt smink samtidigt som hon trackar på min lama sminkning. "Du kan inte en lägga dipp-liner utan att stå klistrad till spegeln." Jag antog utmaningen.

Sanningen är att det gick bra i början. Fick till båda ögonen riktigt snyggt. För någon anledning fick jag för mig att pröva lägga lite under ögat. Stack mig i ögat. Det sved. Jag grät. Mycket. Need I say more?

/Samar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Only 50 kronor for a hip hop/retro watch now new in style in the united states usual in stores its 150 kronor but with us its only 50 come and get it!!!!!



www.cheapshit.blogg.se

www.cheapshit.blogg.se

www.cheapshit.blogg.se



and i just wanted to say

Mashallah you are a pretty met7ajbi <3

2010-09-27 @ 16:35:04
URL: http://cheapshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0