Puckofaktorn är så stor att jag har lust att slå ner mig själv



Jag ska göra det kortfattat. Det fanns en kopp kaffe i Samars ena hand, något annat oviktigt i den andra. Samar går in på rummet, letar efter en tom yta att placera koppen på. Samars nattduksbord kryllar av saker, ink. en 3 månader gammal väckarklocka/radio.

Förhoppningsvis har alla vid det här lagret räknat ut vart jag är påväg med detta.. (Om inte - Tag ett djupt andetag och försök igen.)





Koppen ställs på radion. Koppen spills. Samar hetsar. Torkar snabbt upp. Hoppas på att skadan är minimal. Mummlar "What did you expect?". Ryter "Puckofaktorn är så stor att jag har lust att slå mig själv!".

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0