ÄNTLIGEN!!

HERREGUD VAD SKÖNT!! Idag var jag och familjen nere i Uppsala för att kolla på en bostad till mig och som tur var (alhamdullah) så fick jag den! Den är grym! Ligger typ en cykel-kvart från både skolan och centrum i ett jättefint, attraktivt, LUUGNT område. Jag har egen ingång, egen toa (+dusch), eget kokvrå och ett stort rymligt sovrum. Har dessutom grymma hyresvärdar som är sötast i världen. Har skrivit kontrakt för 1 år så jag behöver inte oroa mig kring flytt om några månader. Helt fantastiskt! Jag som trodde jag skulle behöva bo på gatan.

Det var väl som alla sa: "Det ordnar sig alltid."



/Samar

Kommentarer
Postat av: Svarten

Stort grattis! Det är en prestation att få en lägenhet i Uppsala den här tiden på året, när alla nya studenter kommer.

2011-08-06 @ 09:00:30
URL: http://svarten.blogspot.com/
Postat av: Anonym

GRATTIS

2011-08-06 @ 14:24:23
Postat av: Puffaren

grattis D

2011-08-06 @ 14:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0