It's a new life for me, and I'm feeling ankomst.

Ligger just nu och vilar efter gårdagens Det var så kul att kliva av tåget och uppleva semestervärme (på fullaste allvar, det kändes som att jag var utomlands) och dessutom så var det en konsert bara några hundra meter från tågstationen så jag hade jazzig bakgrundsmusik till hela grejjen. (Kalla mig tönt men det hela kändes som en film.) Nu måste jag lämna tillbaka detta bloggverktyg till storbloggetskan (vi har ingen internet så det är ifånen som gäller). Hare bra! Jag älskar er! /Samar

Kommentarer
Postat av: hallon lakris

vi saknar dig jätte mycket samar! hoppas att du inte blir kidnappad!

2011-08-28 @ 12:11:17
Postat av: Svarten

Välkommen till Uppsala!



...för det var väl hit du kom?

2011-08-28 @ 12:18:23
URL: http://svarten.blogspot.com/
Postat av: Puffaren

Du bor närmare sthlm nu iaf ;);)

2011-08-28 @ 15:13:22
Postat av: Puffaren

Eid mobarak :D

2011-08-30 @ 22:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0