18,1 mille

Gud vad konstigt det känns nu när musikhjälpen är slut. Jag har intensivföljt det under alla dagar det sänt, om inte mest nu under helgen. Det har varit så roligt att kolla/lyssna på och det har verkligen gett mig en inblick av hur fina människor det faktiskt finns i vårt avlånga land. Väldigt, väldigt fin upplevelse.

Nu när musikhjälpen nått sitt klimax och när jag suttit och stirrat på skärmen de avslutande timmarna inser jag hur involverad i det hela jag varit. Jag sitter verklgen och skrattar och blir rörd och bara hoppashoppashoppas på att vi lyckas samla in en stor summa (blev 18,1 miljoner) allt för den goda saken. Jag har under en veckas gång tyckt att jag inte varit "ensam" utan att det ändå finns andra därute som är med på samma resa. Nu när allt är över är denna känsla helt plötsligt borta och på något sätt känns det lite läskigt igen.

För att vända tillbaka detta inlägg till huvudbudskapet så vill jag bara säga: Bra jobbat alla där ute som bryr sig. Ni är så fina. Ni är GULD.



/Samar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0