Går av, går sönder.

Jag skulle vilja be om ursäkt till alla där ute. Till min familj, mina vänner och alla läsare. Jag är så ledsen över att jag sviker er alla och jag ville  bara säga Förlåt.

Jag vet att det är många som ser upp till mig. Jag vet att det är många som tror att allt kommer att lösa sig. Jag vet att det är många som vill se mig lyckas.

Jag kan inget annat än säga Förlåt. Förlåt för att jag sviker er och Förlåt för att jag inte är den ni tror att jag är. Förlåt för att jag är elak och självisk och sämst i världen och har lurat er alla.

Jag är ledsen över att behöva berätta detta och förstöra bilden ni fått av mig, men jag ville bara säga att dagen kanske kommer, då jag misslyckats med allt - och då har jag åtminstonde varnat er.



/Samar

Kommentarer
Postat av: modi

men samar. ge inte upp!

2011-12-14 @ 20:47:14
Postat av: Anonym

walla ja Samar bra att di säja det nu så vi vet

2011-12-15 @ 14:33:29
Postat av: Anonym

nej men sluuuuuuuuta nu lilla vän, du kommer att klara det!

"Det är vad vi gör EFTER ett misslyckande som gör oss till dem vi är - inte misslyckande i sig själv, för alla människor misslyckas ju. Människor som har "lyckats" har misslyckats många gånger, men de har inte gett upp utan fortsatt kämpa och sett framåt."

2011-12-15 @ 15:39:25
Postat av: Nada

OHHHH! Palla vara den största tönten i världen! Vi är alla misslyckade just nu, men det blir bättre inshallah!

2011-12-16 @ 11:01:22
Postat av: Noura

snart har du fasen gått en hel termin! Tänk va? Tiden går fort, och snart är du klar, och då kan du titta tillbaka och tänka att du var duktig som bara den som fixade det! aaa shit! Vill du se misslyckande, kom och titta mina betyg :P

2011-12-16 @ 18:27:39
URL: http://nouramuslim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0