Varför gör du så mot mig?

Min cykel är självaste satan. Helt sinnessjukt hur elak "man" (?) kan vara. Jag berättade ju för någon vecka sedan att fått punktering, remember? Fick då hosta upp 120 spänn för att få slangen utbytt och trodde jag skulle klara mig på den i minst ett halvår. Gissa om inte fulcykeln gått och blivit punkterad igen?! Asså VAD?! Hur? Eller för att citera mig själv (skrikandes på gatan) "Fa*n inte OK cyklis!"

Nu vet jag inte vad tusan jag ska göra. Känns ju som att detta är min chans att lära mig att fixa ett cykeldäck, å andra sidan har jag absolut ingen lust att stå i 3-4 timmar bara för att bli förbannad och ge upp. Jag tror jag börjar med att ringa verkstaden imorgon och kolla om det kanske inte är nått annat som är fel, typ ventilen. (Yes, I do know fancy bike-terms.)

Tills dess, stay sweet och var snäll mot era cyklar...

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0