Jobb!!

Gissa vem som fixat ett jobb/projekt? Idag var jag i möte med en rektor på en gymnasieskola då jag sökte en vikarietjänt, men rektorn hade lite andra planer - moahahah! Han var så imponerad av mina meriter & betyg att han frågade om jag ville komma och föreläsa för eleverna om hur jag har lyckats, vart man finner insperation, vilka metoder man kan ta till & vilka mål jag har i livet. Kul va! Typ 10-20 föreläsningar i mindre grupper kommer det att bli totalt.. Fy vad jag ska knäcka!  :D





/Samar

Kommentarer
Postat av: tommy

Grattis! Eller vad man nu säger men vad kul att han uppskattade din flit med studierna och du kommer vara en bra förebild för andra att studera och vara målinriktade! :)

2011-03-01 @ 00:41:23
URL: http://jobbar.inte.nu
Postat av: Fathia=)

Fin du är ManshAllah, gillar hur du har din slöja. Ps fortsätt blogg på, Gillar din blogg :D<3

2011-03-02 @ 09:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0