Kära dagbok?

Finns det något som jag aldrig skulle klara av så är det att föra dagbok. Visst, det är oerhört kul att kolla tillbaks till den, men vem fasiken orkar skriva ner varenda liten detalj i sitt liv? Om sanningen ska fram så är jag lite anti just för att jag brukade föra dagbok när jag var yngre. Eller, dagbok & dagbok.. Skrev typ 1 sak i veckan, bara för att. Det brukade låta något såhär:

"Hej dagboken. Idag är det den 3:e maj. Jag är kär i Kalle <3"

"Hej dagboken. Idag är det den 4:e maj. Jag är inte kär i Kalle för att när vi hade idrott började han svettas så mycket att det rann ner en svettdroppe på hans panna och det tyckte jag var jätteäckligt och därför tycker jag inte om honom nå mer för att han är äcklig och svettas och droppar svett som en äcklig person."


/Samar


Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

haha, snövitdagbok som är jätteintressant NOT

(ta inte illa upp) :P

2011-02-04 @ 22:41:16
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: ett mystiskt mysterium!

samar är kär i kallen den!

2011-02-04 @ 23:42:41
Postat av: ik

dagens fråga : hur lyckad du få så bra betyg i alla ämnen? hur pluggar du till ämnena exp matten ,fysiken, engliskan osv ? har du några tips? pluggar du varje dag har du någon schema som du följe efter skolan ? och hur håller du motivationen uppe?



jag vett att det är många frågor men jag hoppas att du svarar =) !

2011-02-05 @ 16:51:20
Postat av: Ingela

Har hittat hit på något skumt sätt och brukar läsa ibland. Du har en grym humor!



Och du förresten, är inte det här en typ av dagbok?

2011-02-21 @ 18:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0