Min framtid är så död

Är så j*vla trött på vår lata syv. Hon suger! Jag har ingen framtid med hennes vägledning. Seriöst! ...Så anledningen till att jag hatar/ogillar/whatever vår sugiga studie-/yrkesvägledare beror på att jag nyss var tvugen att anmäla mig själv + några klasskompisar till en universitets-sak som hon, VÄLDIGT UPPENBART & TYDLIGT ska anmäla oss för. Hela formuläret är gjort så att en lärare/syv ska kunna fylla i den - inte en elev. Men såklart är hon för lat för detta och säger till oss att anmäla oss själva, som om detta var tanken! Dumma, lata du. ÅH! HATA'T!


Lika bra att vända, den kommer suga ändå.

Nu kan jag inte gnälla mer.. Datorn dör vilken sekund som helst. Älskar er mina råttor. 

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0