STUDENTEN!

Fy tusan vad jag längtar till studenten! Tänk när man får gå ut, medveten om att man gjort sitt absolut bästa i 3 år och äntligen få något tillbaks för det. Jag svär på allt, om jag lyckas (inshalla) gå ut med 20.0 (eller 22.5 enligt det nya betygsystemet) så kommer jag skrika av lycka. Åhhh, bara jag tänker på det vill jag dö av lycka! Inshalla, inshalla, inshalla det går som det ska!! Jag har för tusan klarat 22 ämnen, nu är det bara 7 fjuttiga kvar. Det finns inget som kan stoppa mig.



Inshalla så lyckas jag spräcka de 7 sista och ta studenten som en lycklig idiot.


/Samar

Kommentarer
Postat av: Asiya

Hej Samar!



Måste säga att du är så himla duktig! Att du fixat såpass många mvg:n, wow! En ambitiös brud med målen i sikte! Jag ska dessvärre läsa upp mina betyg och se hur det blir för mig. Är intresserad av juridik.

2011-02-03 @ 21:20:21
URL: http://asiyaabdi.wordpress.com
Postat av: Malin

Gud vad duktig! Haha helt sjukt ju...

2011-02-03 @ 22:41:45
Postat av: helin

Måste säga att du är sjukt duktig ! keep it up :)

Har en fråga till dig .. Vad gör du för att nå ett mvg i en kurs ? Råpluggar du varje dag ? snälla kan du inte tipsa lite :) skulle behöva det !

2011-02-04 @ 14:02:16
Postat av: Anonym

Mashaa allah w allah akbar



Shatra zaj imik

2011-02-06 @ 15:35:43
Postat av: pinglan

MEN SAMAR! Hur pallar du????? :O Masha allah, du måste typ vara jordens smartaste som får MVG I ALLLLLLLLLLT!!! :D Dutti tej!

2011-02-08 @ 22:36:55
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: seeiran

HEJ SAMAR!

Hur gick det för dig på högstadiet?? Vilka poäng gick du ut med?? Snälla svara!!!

2011-02-24 @ 17:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0