Dagens fråga - dissad?

Fick en/flera fråga här om dagen:

"Hur länge har du haft sjalen? Vad fick dig att börja bära den, vad övertygade dig?
Vad vill du jobba med när du blir stor?"

Nu är det så här att jag är så borta i huvudet att jag knappt kan stava - och faktumet att dessa frågor är WAAAAY stora (kan lätt skriva en uppsats på vardera fråga) så får detta vänta till senare. Jag kan köra en väldigt slimmad sammanfattning nu, och om det är något ni vill att jag ska utveckla säg bara till - will do it when I feel better. 

-Sjalen har jag haft i omkring 2,5 år (ojoj, guuu vad länge!). Började med den en bit in i ettan faktiskt.

-Vad fick mig att bära den? Det korta versionen på svaret "Fick en känsla." Har alltid velat ha den och tillslut, efter en hel del velande, kände jag mig redo. Det hela handlade om mig själv och det som "övertygade" mig var att jag ville göra det jag ville och inte försöka anpassa mig till andra genom att inte använda den.  

-När jag blir stor? Om du fråga mig idag vet jag inte. Frågar du mig imorgon svarar jag tveklöst
KIRURG! Sanningen är att jag gärna vill bli det, men det finns vissa saker i mitt beteende som får mig att ifrågasätta om jag verkligen vill detta.

Hahahahaha - Och detta är som sagt den korta versionen.


Om jag inte blir kirurg kan jag ju alltid bli "Tönt som spelar zombie".

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0